4 nov. 2008

Vad kan min mamma mår bra av?








(bilden har inget med frågan att göra)
Min mamma är äldre och sitter mest hemma!
Min fråga kanske är felriktad, men du dök
upp på googels. Hon är frisk för övrigt, men
har tappat gnistan för det mesta!
Jag har tillgång till bil, om detta skulle vara
en fördel! Snälla hjälp mig!

Min Kommentar: I vissa barn -
förälder förhållanden kan det vara så
att mamma känner att hon tränger på!

Gnistan kan börja lysa igen, om du ändrar
ditt sätt att komma henne nära igen!
Överraska henne med en biltur till ett ställe
där hon har minne eller t.o.m växt upp.

Kosten du föreslagit är jättebra. Jag tog inte
med allt, för jag ville att du skulle inrikta dig
på aktiviteten med henne. Kosten din mamma
äter är, som sagt jättebra! Ta nu en tur
med din mamma och se till att ni promenerar,
åker turer och umgås! Detta är lite off topic
men så viktigt ändå.

Inga kommentarer: