3 nov. 2008

Jamie Oliver - Vi äter oss till döds!!

Jag och Jamie har samma
inställning till kost
som är bra för kroppen!


NI LCHF-anhängare vrider
er säkert i stolen just nu,
men en effektiv kost som min
och Jamies är vägen till bättre hälsa!




När ska matindustrin se till att föra fram hälsokost
till ett bra pris?

När ska Sveriges regering öppna ögonen och se till att ge
oss en ny lag, där alla har rätt till hälsokost i en bra prisklass!
En mac-hamburgare ska inte vara billigare än en tonfisksallad,
men så här är det ute i verkligheten!

En diet bör bestå av frukt, bär,linser,bönor,tonfisk,kalkon,
anka,grönsaker,potatis, kyckling, avokado etc!

Jag önskar jag kunde kommentera mer från Jamies program!
Om du är intresserad av kosten som nämndes i hans show,
så är mina kostråd lika hans till 95%.

Inga kommentarer: