21 nov. 2008

Kända från TV -

Hur gick det för kändisarna efter ”Du är vad du äter”.

En blev jagad med bil under joggingrundan.En fick prova på hur det är att leva som en indier.En tredje fick boxas mot världsmästaren i thai-boxning.I ”Du är vad du äter” jagas kändisar och vanliga svenskar i form av hälsoexperten Anna Skipper. Vi har kollat hur det gick för Fadde, Bert, Dominika, Katrin Zytomierska och de andra efter kamerorna slocknat.


Varje vecka kan vi följa hur olika personer får sina matvanor granskade och sågade av den stränga hälsoexperten Anna Skipper i TV 3:s “Du är vad du äter”. De flesta når goda resultat. Men hur går det när de ska fortsätta med träning och sunda matvanor på egen hand?
Jag lärde mig absolut ingenting, säger PR-kvinnan och bloggerskan Katrin Zytomierska. Bert Karlsson har lyckats hålla tassarna borta från vissa av sina laster. Och Fadde Darwich försöker leva hälsosamt – men saknar sin träningscykel.– Mitt ex Linda Rosing har snott den, jag vill gärna ha tillbaka den, säger han.


Min Kommentar: I dagens Aftonblad så fick vi en inblick i Anna Skippers metoder hur man går ner i vikt. Hon har ganska effektiva metoder, men för vissa blir dom för extrema!


Pr-kvinnan Katrin Zytomierska fick slåss. Skiträdd vart hon, så jag tror Anna Skipper får se till att om Katrin emot förmodan skulle ställa upp igen, att använda en betydligt lättare metod så hon inte glömmer, så skräckslagen hon såg ut att vara. Katrin har mycket att lära, för att inte slockna helt plötsligt på jobbet, då det gäller kostintaget!

Bert karlsson gör ett bra jobb, tycker jag! Hade han satsat lite extra krydda på att lära sig lite mer om hans egna intag, skulle det blivit ett snäpp bättre!


Fadde, my man - Du har ben att gå, springa, jogga med! Jogging är mycket effektivt precis som powerwalking, men detta vet du ju redan. Att skylla på en cykel, är inget man ska göra, då man har din status, tycker jag!


Anna Skipper i all ära, men om ni önskar lättare kostråd, utan att klia er för mycket i huvudet, så hör av er. Visserligen måste du själv se till, att vilja må bättre. Ha vilja att äta mer grönsaker, fetter och proteinkällor i din jakt på viktnedgång! Du ångrar dig inte, över hur lätt det kan vara att bli riktigt sund!!

Inga kommentarer: