7 nov. 2008

Jag springer och springer, men inget händer








Hej! Jag vill gå ner i vikt och springer varje dag!
3-4 km på ena hållet och springer halva tillbaks.
Sedan småjoggar jag resten! Men det händer
ingenting. Baken är lika stor och jag har nu även
fått ont i knäna! Jag äter knappt kolhydrater och fett
för det är ju inte bra alls läste jag i tidningen!


Min Kommentar: Rätt fett måste du äta!
olivolja, rapsolja, avokado och b.la makrill/lax.

Du är på väg att bli övertränad och då kommer
negativa reaktioner från kroppen.

Jag tycker du ska utnyttja dina möjliheter att
simma som du även nämnde i ditt mejl! Sedan
se även till att motioncykla istället för att
springa. Sedan äter
du rent för lite av proteinkällor under dagen.


Du bör
även se till att om du äter mackor så ha pålägg som
gynnar dig - ägg/skinka/mager ost och glass mjölk!
Keso och jordgubbar. Det finns många alternativ!

Det vart ingen bra tidningen som inte kunde utveckla
sin artikel om fettintaget! Fett är A och O för att få
en behaglig viktnedgång!


Fotnot: Nu tränar "annsofie" 3 ggr i veckan, har
inte ont i sina knä mer och äter lite mer kolhydrater
de dagar hon tränar. Nu är baken inte lika stor, enligt
henne själv så nu är hon nöjd och glad. 7 kg viktnedgång
på ca 1,5 månad. BRA=)!!!

Inga kommentarer: