31 okt. 2008

Paolo, vet du vad du egentligen talar om?







"- Jag förstår inte hur en begåvad människa kan äta enligt GI-metoden - den är en jävla bluff. Kolhydrater är kroppens bränsle. Det organ som slukar mest kolhydrater, och således tar mest stryk vid GI-kost, är hjärnan. Samma sak med den så kallade stenåldersmetoden.
En kort tystnad följer, sedan spricker Paolo upp i ett flin.
- Du förstår varför jag aldrig skulle börja med sådant här trams va? Pastan försvinner"
Min Kommentar: Paolo gör mig stum!
GI-metoden är framställd för att få fram
dom långsamma kolhydraterna enkelt sagt!
Och i den sista meningen Paolo säger
så påstår han att pastan försvinner!
GI-metoden kan användas som grundpelare
i jakten på viktminskning. Den ger
en klart vägledning och kan användas på olika
sätt, med olika intag av dessa långsamma kolhydraterna till
vinst för personen som ska gå ner i vikt!
Paolo, jag tycker detta är trams från din sida !!!!

Inga kommentarer: