2 okt. 2008

Jag mår illa av allt fett

Jag blir inte av med illamåendet av LCHF-kosten
även om jag har följt kostråden i två månader.
Dessutom har jag gått upp i vikt! Vad ska
jag göra?


Min Kommentar: Övergången mellan olika dieter kan
sätta kroppens funktioner ur spel ibland, speciellt magen!
LCHF-kosten är uppbyggd på att äta en hel del fett och
redan här har du en valmöjlighet! Det finns fetter som
kan vara skonsamma !
Om din tallrik innehåller
150 gram kyckling, fruktkött från en avokado, en liten
del grönsaker och ett par skvättar olivolja så kan din
mage skonas! Du får då i dig fetter och du är på rätt väg!
Du måste alltid utgå från dig själv, när det gäller kostvalet
för din kropp är unik liksom du.
Finn en diet du kan hålla dig till, som innehåller varierad
kosthållning, så slipper du att "banta" i resten av ditt liv.

Inga kommentarer: