30 okt. 2008

Gå ner i vikt med Cola light








Jag äter ganska hyfsatt med grönsaker
och husmanskost. Sedan dricker jag 2
liter cola light, om dagen för den
innehåller 0 kalorier! Jag behöver gå ner
fem kilo! Vad ska jag tänka på?


Min Kommentar: Du dricker
ca 60 liter cola light under en månad
och detta är för mycket! Jag skulle helst
du trappar ner till ca 33 cl om dagen eller
om jag ska vara ärligt - sluta dricka helt!
Även om Colan innehåller 0 kalorier, så finns
det ämnen, som tillverkas på kemisk väg
plus mycket annat olustigt, som kroppen
mår bättre av utan! Om du gör så här, att
du avstår dina 60 liter Cola under en månad
så kommer du gå ner ett par kilo. Du bör äta
mer grönsaker/fett än kolhydrater!
Minska bara något i kolhydratsintaget, ska du
se att dina önskade kilo är inom räckhåll!
Du förde fram ett exempel och mitt ser ut såhär:
Exempel = Ta 1 dl ris istället för 2-3 dl!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ojojoj då=(
Jag får allt sluta att dricka cola light

Emelie sa...

Jag vill bara börja gråta när folk på allvar tror att de kan gå ned i vikt genom att dricka cola light.