10 okt. 2008

Kan det bli för bra!!







Jag dricker cola light och när jag tränar börjar

jag även dricka Red Bul. Jag tycker att jag

får resultat, men är så himla yr! Jag äter annars

efter LCHF, men håller inte det tvärs över!


Min Kommentar: Din diet

och din dricka tar ut sig emot varann. Då menar

jag att LCHF-kosten ger dig minimum med kalorier

och kolhydrater, medan dina läskval motverkar

dieten helt. Lightprodukter innehåller kemiskt tillverkade

ämne, som enligt studier ser till att du går upp i vikt

och du blir äver mer hungrig av drycken. Red Bul, Lchf

och träning hör inte ihop, tycker jag! Det låter även

som om du äter för lite innan du går på dina pass.

Stryck lightdrycker och red bul från din diet och

se till att äta lite mer kolhydrater de dagar du tränar!

Inga kommentarer: