8 okt. 2008

Skonsam motion utomhus



Skogspromenad tillhör en

av mina personliga favoriter!

Du får en avslappnad miljö

och kan hålla vilket tempo

du önskar! Livsglädjen höjs

avsevärt genom att promenera

och bara vara i skogen! I vårt land har vi alla fyra årstiderna

så ibland kan det vara gånger då skogspromenader får vänta!

När de varma årstiderna kommer, så tycker jag du ska ta chansen

att både promenera och "bara vara dig själv" ett litet tag i skogen.

Samla nya krafter och ta in alla vackra ljud! Då slår du din sjukdom

på fingrarna och höjer livsgädjen igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för skitråd du ger..Vilken motionstyp är detta för? Mesar?

Rickard sa...

Just detta rådet gav jag en person som blivit helt frisk från en ganska dödligt sjukdom!
Jag borde raderat din kommentar, men och andra sidan har jag fått lysnade beröm av klienten i frågan.
Din kommentar är ett bevis på att all motion och kost bör vara individuell.Vad jag tycker illa om dig, anonym