6 okt. 2008

Jag mår så illa av LCHF-kosten!







Hej! Jag är en tjej på 34 år och jag mår så

illa av LCHF-kosten! Även om det var

över en månad sedan jag började, så kan

jag t.o.m kasta upp! Vad tycker du jag ska göra?


Min Kommentar: Du är i n t e den första som
mår illa av kosten! Jag får allt fler mejl av LCHF-
användare om illamående!
Fett ger väldigt mycket energi och detta kan
du även få om du rör om lite bland ingredienser
i ditt kostval. Du behöver i n t e välja för mättade fetter
för att få en bra dietkost. Pröva visp grädde, smör,raps
och olivolja till att börja med. Så vet jag att vissa av er
kommer att må så mycket bättre!
Jag har i n n a n i bloggen föreslagit en kost med endast
grönsaker och proteinkällor. Naturligtvis finns det kolhydrater
i den varianten också, men så pass lite att dessa kolhydrater
ger en fördel i viktnedgången! Hör av er till mig, så
ser jag till att kosten blir bra för just dig.

Inga kommentarer: