29 okt. 2008

Behöver jag äta sånt där!!







Behöver jag verkligen sätta in mig

linser, bönor och annat konstigt som

TV3 Anna Skipper säger?

Min Kommentar: Alla kostrådgivare har
sina egna favoritprodukter! Anna har extrema
metoder, som dessutom fungerar! Du behöver
inte äta varken linser eller bönor som de är, utan
dessa gör sig bäst i olika sallader och måltider!
Dom är fyllda med protein/kolhydrater och ger
bra energi till träningspassen.
Vi kan inte tvinga dig till intaget, men framför
det bästa alternativet för er, så ni kan nå era olika
mål här i livet. Annas kostplan kan bli något dyrare
än mina, för jag utgår från vanlig kost. Ibland kan jag hänvisa
till kosttillskott, men inte mer än att ge ett fåtal
tips på bra produkter, för att marknaden svämmar
över med jätte dåligta proteinpulver! Dessutom har
vissa kostrådgivare egna produkter som då blir framförda
i ljuset!

Inga kommentarer: