9 okt. 2008

Biceps - Det gäller att variera!

Mina biceps växer inte alls. Jag vet inte
vad jag gör för fel. Jag tycker även att
jag har för lite energi när jag väl tränar.
Har du tips?
Min Kommentar: När det gäller muskeluppbyggnad så
gäller det att äta rätt. Både fett, kolhydrater och proteinkällor.
En varierad träning av biceps med hjälp av stång, hantel
och även kabeldrag! I ditt mejl stod även att du sällan höjer
vikten, men däremot gjorde du fler reps! Jag tycker det är
dags att du höjer mellan 2-5 kilo, för jag vet att du klarar detta!
Ha alltid som mål att höja vikten varje månad, även om det
bara handlar om 0,5 kg! Du kan även då och då lägga in
halva reps. Då höjer du vikten och kör halvor! På nästa
bicepspass kör du som vanligt igen. Se vad som händer!!
ÄT ALLTID tillräckligt efter alla dina pass så kroppen
kan återhämta sig.

Inga kommentarer: