26 okt. 2008

Styrketräna med fettladdning - Ät rätt!!!








Jag deltar lite varstans på internets
olika forum! Jag dela med mig av kunskapen inom
kost och träning! På ett specifikt forum läste
jag att flera LCHF-anhängare har problem
med energi och framför allt - att inte svimma!!

Jag tycker bestämt att de stora LCHF-sidorna
bör informera sina användare hur och vad
dom ska äta, de dagar som styrketräning
sår på dagsschemat! För kommer inte denna
information till hands, verkar det som om
tjejerna/kvinnorna börjar falla som käglor!

LCHF- anhängare ska se till att äta en del
kolhydrater 2-3 timmar innan! Mellan 50-
150 gram beroende på energiförbrukningen!
Jag kan inte sätta ett intag av kolhydrater och be
att alla intar dessa, för det är individuellt, men
minst 50 gram!

Inga kommentarer: