11 okt. 2008

Hur kan jag gå upp i vikt?







Hur kan jag gå upp i vikt, utan att behöva

äta onyttigt! Jag behöver verkligen det!

Jag är 1.76 och väger 60 kg! Jag vill börja

träna och vet du ger tips. Hjälp mig!


Min kommentar: Jag tog del av ditt matschema

och vi besvarade varandras mejl! Först blev du

väldigt arg, för jag föreslog att du skulle äta som

du alltid gjort, bara att du skulle tillsätta extra

fett som ex. vispgrädde! Nu vet du/vi bättre!

Vi satt dig på 3 dagars träning i veckan - styrketräning

(Du tränade även hemma med liten del av hemgym)

och vissa dagar promenader! Du tillsatt olika vegitabbiliska

fetter som oliv och rapsolja och även nötter/bär.

Just i ditt fall kunde vi konstatera att du gått upp

ca 4 kg på en månad och vad du har berättat har det

satt sig "på rätt ställe". Jag vill tillägga att kost som

potatis/kyckling/grönsaker ihop med en liten del grädde

och olivolja har satt fart på uppgången!

Detta inlägget är lite annorlunda utformat, men jag och

min klient tyckte vi skulle skriva ner det så här.

Jag vill även på detta sätt, säga GRATTIS och lycka

till fram över med din kost & Träning!!

Inga kommentarer: