2 aug. 2008

Bantingspulver och träning?

Om jag börjar med bantningspulver och även börjar träna. Blir det inte en bra kombination i rivstarten?

Min kommentar: Min personliga uppfattning säger nej, det blir inget bra
alternativ! Varför använda ett pulver? Visserligen finns proteinpulver
som hjälper dig om du äter lite proteinkällor, men jag tycker det är dumt
att kombinera bantningspulver och träning! Du ska i n t e stressa fram en
viktnedgång. Börja med att se över ditt kostintag!
De klienter somgett mig tillgång till deras kostintag är en sak gemensam.
De överäter kolhydrater.
Om du då vill ge din kropp bantningspulver och träning
så kan det gå åt skogen. Jag tycker du ska skriva ett mejl
till mig och presentera dina dagliga kostintag, så jag kan se vad vi kan
ändra på till din fördel.

Inga kommentarer: