9 aug. 2008

Släpp fri dopingen!

2008-08-09 12:14:04 - Erik Andersson,
Tjena Rickard! I tidningar idag så föreslår man att släppa fri dopingen! Vad anser du om detta?

Min kommentar: Den enda gången jag tillåter preparat som hjälper kroppen till att bli bättre är när olyckan är frame. Då menar jag inte en skadad idrottsman/kvinna! Att släppa dopingen fri är a b s o l u t inget bra alternativ. Den okunskap som finns bland användare och dom som tänkt på att använda, är så stor. Samhället skulle bli värre, för dopingen hade gått över gränserna, så det är bara inte idrotten som blivit negativt!
En ren kropp är en sund kropp!
Denna fråga kan diskuteras vidare, men mitt personliga
svar blir Nej till Doping!
Mitt intresse för idrott skulle svalna och jag skulle
lägga ner mina åtskilliga timmar
på gymet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker den skulle släppas helt fri, så alla har samma möjligheter!
Vilka resultat det skulle bli då=)
Vi skulle få fler guldmedaljer. Är inte det bra?