2 mars 2009







Hemmaträna med smarta 15-minutersschemat. Martin Lidberg coachar dig!


Stressar du på jobbet, hämtar ungarna på dagis i sista minuten och har svårt att hinna med träningen?
Kropp & Hälsas träningscoach Martin Lidberg har lösningen – träna enkelt med hans egna effektiva övningar.
– I dag lever vi väldigt stressigt och träningen behöver bli mer lättillgänglig. Själv reser jag mycket och kör de här övningarna på hotellrummet, säger han.
Martin Lidberg har vunnit segrar både på brottningsmattan och när han svängde sina lurviga i ”Let’s Dance”.
Hans hemmaträningsprogram kan hjälpa dig att komma igång eller fungera som komplement till promenaden eller konditionsträningen.
– Hemmaträning är lite underskattat, många tror att man behöver en massa utrustning. Men man kan göra mycket med sin egen kropp, säger Martin Lidberg.

Lätt att anpassa övningarna
Martins fem småsvettiga övningar funkar för otränade såväl som vältränade och är lätta att anpassa efter egen styrka och förmåga.
Armar, mage, ben, rumpa och fettförbränning. Flås och styrka.
Så här håller Martin Lidberg sig i form, det är bara att köra igång.


Min Kommentar: Denna artikel vart med på
AFTONBLADET idag! Till min förbannelse så skulle
läsaren plötsligt ha PLUS för att kunna läsa!
Turligt nog kan jag ge dig fem småsvettiga övningar
för din hemmaträning gratis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tack gärna!! jag hittade precis till din blogg och läst och tagit åt mig flera tips. Smoothien verkar god så den ska provas i morgon!!!Jag läste oxå aftonbladet och blev lika irriterad!! ha en bra dag!