2 dec. 2009










Kelly Osbournes viktras

Kelly Osbourne, dotter till skräckrockaren Ozzy, är väldigt nöjd med sin medverkan i ”Dancing with the Stars” i USA.
Stjärnan gick nästan hela vägen i tävlingen – och lyckades även gå ner nio kilo i vikt.
Nu gör hon dessutom succé med slotspelet ”The Osbournes”.
Rocklegendaren Ozzy och hans kontroversiella familj gjorde succé i MTV-serien ”The Osbournes”. Liksom resten av familjemedlemmarna har Kelly Osbourne synts i rampljuset även efter seriens slut. Kelly, som nyligen fyllde 25, har försörjt sig som sångerska, skådespelare, modell och designer. I höst har hon deltagit i TV-programmet ”Dancing with the stars”, USA:s motsvarighet till Sveriges ”Let's Dance”.

Slutade trea
Kelly och danspartner Louis Van Amstel blev publikfavoriter i tävlingen och duon lyckades ta sig nästan hela vägen. Till slut hamnade man på en tredjeplats.
– Jag är riktigt glad över att jag tog mig så långt i tävlingen. Jag har aldrig mått så bra i hela mitt liv som under programmet, har Kelly sagt till Closer Magazine.
Gick ner nio kilo
Under sin medverkan lyckades Kelly gå ner hela nio kilo i vikt. Danspartnern Van Amstel trodde på en ännu större viktminskning.
– Helt ärligt så känns det som att hon tappat mycket mer i kilo. Hon är som en ny människa, säger Van Amstel till Usmagazine.com
Min Kommentar: Det går alldelles utmärkt att gå ner
i vikt genom att dansa! Se till att hålla igång med iallafall
2 olika dans stilar och bra kostval, så kommer du även få
bättre kondition och hjärtat får sin dos av daglig motion.

Inga kommentarer: