17 jan. 2011

”Du ska blipappa, Björn”
Frun: Gjorde en liten kupp
Björn Ferry är mitt i säsongen och kunde inte närvara på Idrottsgalan.
Hans pris för årets prestation togs emot av Ferrys hustru Heidi Andersson som skickade en väldigt speciell hälsning till sin make.
– Björn, om allt går enligt plan blir du pappa i juli, sade Heidi Andersson.
Björn Ferry tog OS-guld i vinter och fick priset för årets prestation vid Idrottsgalan. Men det största glädjebeskedet fick 32-åringen och hans familj av Björns hustru Heidi Andersson.

”Ett tag sedan jag såg Björn”
Den kända armbryterskan tog emot priset då hennes man inte kunde närvara på galan. Då levererade hon beskedet att hon och Björn Ferry ska bli föräldrar.
– Det var ett tag sedan jag såg Björn så jag tänkte skicka en hälsning till honom. Björn, om allt går enligt plan blir du pappa i juli, säger Heidi Andersson.

Uppmärksammade brodern
Andersson avslöjade sedan att Björn kände till graviditeten.
– Björn vet. Jag tänkte att det var lite väl häftigt att berätta så där. Men det är ju nästan ingen som vet hemma, sade Andersson till SVT.
– Jag gjorde en liten kupp.

Min Kommentar: Vi säger ett Stort GRATTIS till två av
Sveriges elitidrottare. Härligt sätt av Heidi att avslöja
denna nyhet!!

Inga kommentarer: